Twój koszyk jest pusty!
Pokaż koszyk podsumowanie
Suma: 0.00zł

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
WWW.LILANDIA.PL

Regulamin określa zasady zamówień oraz sprzedaży towarów przez sklep internetowy. Złożenie przez Klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.

§ 1. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Właścicielem Sklepu Internetowego jest firma SAWA z siedzibą w 62-200 Gniezn0, Skiereszewo 25, NIP 7842311997
2. Zamówienia w Sklepie należy składać przez Internet na stronie www.lilandia.pl , mailowo info@lilandia.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 530 246 093
3. Zamówienia przez e-mail oraz przez sklep internetowy można dokonywać 24 godziny na dobę przez cały rok.
4. Zamówienia realizowane są w kolejności ich zgłaszania.
5. Warunkiem koniecznym w realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta numeru telefonu lub (i) adresu e-mail – do potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Zamawiający zostanie poinformowany o jego przyjęciu telefonicznie lub/i poprzez e-mail.
6. Zamawiający może wybrać następujące formy płatności:
– gotówka
– przy osobistym odbiorze towaru w siedzibie sklepu
– przy odbiorze przesyłki (za pobraniem)
– płatność on-line (prowizja +3% od kwoty zamówienia)
– przelew bankowy
7. Przyjęcie do realizacji zamówienia następuje w momencie:
– zamówień płatnych przy odbiorze – po tym, jak do sklepu dotrze zamówienie Klienta,
– zamówień płatnych przelewem na konto bankowe – po wpłynięciu należności na konto bankowe:
ING BANK ŚLĄSKI
06 1050 1520 1000 0090 7833 9844
– zgłoszenia się po odbiór we wcześniej umówionym miejscu.
8. Klienci będą informowani o statusie zamówienia pocztą elektroniczną.
9. Zamówienie potwierdzone można anulować telefonicznie oraz mailowo.
10. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
11. Sprzedający zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia.
12. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają należny podatek VAT.
13. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia, może całkowicie zrezygnować z zamówienia, bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
14. Kupujący zwolniony jest z obowiązku odprowadzenia podatku od czynności cywilnoprawnych (PCC), gdyż do każdej przesyłki dołączany jest paragon fiskalny albo faktura VAT. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT zamiast paragonu – prosimy o podanie numeru NIP i dokonanie zapisu „faktura VAT” w polu „Uwagi” podczas składania zamówienia.
15. Do wartości zamówienia doliczone są koszty dostawy.
16. Należność za zamówiony produkt Zamawiający reguluje przedpłatą na konto Sklepu lub przy odbiorze przesyłki. W przypadku braku wpłaty za zamówienie w ciągu 7 dni Sklep zastrzega prawo do anulowania zamówienia.
17. Na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 2.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni zgodnie z art. 10 w/w ustawy. Jednocześnie informujemy, że w celu dokonania zwrotu niezbędne jest skontaktowanie się z firma telefonicznie pod nr telefonu +48 530 246 093 lub mailowo info@lilandia.pl celem ustalenia warunków zwrotu. Towar powinien być zwrócony w fabrycznym opakowaniu, bez śladów wskazujących na używanie.
18. Po otrzymaniu przesyłki z zakupionym towarem Klient powinien sprawdzić zawartość otrzymanej paczki w obecności dostarczyciela. W przypadku niezgodności zamówienia ze stanem faktycznym należy spisać protokół z przedstawicielem firmy dostarczającej przesyłkę.
20. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych towarów, znajdujących się w ofercie sklepu.
21. Oferta Sklepu jest ważna tylko na terenie Polski i pozostałych krajów Unii Europejskiej.
22. W razie wątpliwości – prosimy o kontakt mailowy info@lilandia.pl
23. Czas realizacji zamówienia zależny jest od tego czy zamawiany jest produkt gotowy czy zamówienie jest indywidualne. Sprzedawca zastrzega sobie czas na wykonanie indywidualnego produktu 14dni roboczych.
24. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klientów zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych”.

§ 2. KOSZTY DOSTAWY
1. Produkty zamówione w sklepie dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
2. Przesyłka dostarczana jest na wskazany przez Klienta adres i za skuteczne jej dostarczenie uważa się podpisanie potwierdzenia obioru.
3. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówienia, w uzgodnionym wcześniej miejscu, nie ponosząc kosztów dostawy.
4. Klient nie ponosi kosztów dostawy danego produktu na terenie Polski w przypadku promocji „WYSYŁKA GRATIS” lub promocji polegającej na dodatkowym oznaczeniu konkretnego produktu w jego nazwie jako „WYSYŁKA GRATIS”. Promocja „WYSYŁKA GRATIS” nie dotyczy zamówień płatnych za zaliczeniem (przy odbiorze). Promocje cenowe nie łączą się ze sobą.
5. Odbiór przesyłek i formy dostawy (o ile przy danym produkcie nie jest zawarta informacja o innym terminie realizacji / dostawy):
– Poczta Polska – czas dostawy do 7 dni roboczych po dniu nadania
– Poczta kurierska – czas dostawy do 2 dni roboczych
– Odbiór osobisty w biurze Sklepu – do 7 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia.
– Klienci, którzy nie otrzymają przesyłki pocztowej bądź kurierskiej w przewidzianym terminie, powinni niezwłocznie (telefonicznie bądź mailowo) poinformować o tym fakcie nasze biuro obsługi klienta. Zwłoka dłuższa niż 7 dni może uniemożliwić przeprowadzenie procesu reklamacyjnego).
– Towar nieodebrany w ciągu 14 dni od poinformowania Klienta o jego odbiorze, przechodzi do depozytu. Za depozyt pobierana jest opłata roczna w wysokości 2,5% wartości towaru.
§ 3. REKLAMACJE
1. Na wszystkie produkty zakupione w sklepie udzielana jest gwarancja na okres 1 miesiąca.
2. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa Kupujący.
3. Zwroty należy nadsyłać na adres:
SAWA
Skiereszewo 25
62-200 Gniezno
4. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod podany w pkt. 3 adres. Sklep nie odbiera przesyłek za pobraniem. W przypadku uznania reklamacji zwracamy koszty odesłania produktu do reklamacji w wysokości poniesionych kosztów nadania przesyłką pocztową (list polecony, paczka pocztowa). Zwrot kosztów w wyższej kwocie może nastąpić tylko po uzgodnieniu ze sklepem przed nadaniem.
5. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
6. UWAGA: Prosimy o sprawdzanie uszkodzonych, bądź naderwanych przesyłek w obecności pracownika Poczty Polskiej lub Kuriera. W przypadku, gdy zawartość przesyłki nie zgadza się z oczekiwaną, prosimy o sporządzenie protokołu, który będzie wymagany przy ewentualnej reklamacji.